Jale Tezer Koleji Gop Yerleşkesi 2 ve 3. sınıflarımızla doğanın tadını çıkardık, bol bol eğlendik ve unutulmaz anılar biriktirdik.
Paylaşmayı, keşfetmeyi ve birlikte güzel anılar biriktirmeyi öğrendiğimiz okul pikniğimizden geriye kocaman gülümsemeler kaldı.